صنعت وتجارت

چطور مردی اقتصاد دان شویم

صنعت وتجارت

چطور مردی اقتصاد دان شویم

چه کسانی دردنیای اقتصاد موفق هستند

  • ۰
  • ۰

ویژگی یک شرکت خوب چیست؟

یکشنبه ، 26 مرداد 1393 ، 05:22


شرکت ها دارای تجارتهای مختلف در زمینه های گوناگون هستند. هر شرکتی برای تجارت خود یکسری برنامه ریزی و تکنیک دارد که از آنها برای بهتر شدن و پیشرفت و توسعه ی کاری استفاده میکند. تلاش همه ی شرکت ها این است که با ایجاد فضای رقابتی سعی میکنند به جذب مشتریان بیشتر و افزایش درآمد زایی بپردازند.


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر شرکت های بزرگ اهداف بلند مدتی دارند که برای این اهداف برنامه ریزی میکنند. این اهداف با برنامه ریزی طولانی مدت قابل دست یابی است همچنین شرکت ها با استفاده از روشهای نوین کاری سعی دارند که توسعه و پیشرفت خود را چندین برابر کنند. اما ویژگی های خوبی که شرکت ها اغلب از آن برخوردار هستند باعث موفقیت بیشتر آنها میشود.


1-داشتن خلاقیت و نوآوری از ویژگی های یک شرکت خوب است. شرکت های خوب سعی میکنند تا از خلاقیت بیشتر هم در روش کاری و هم در تولید محصولات و خدمات خود استفاده کنند. خلاقیت داشتن از ویژگی های مهمی است که به محبوبیت یک برند هم کمک میکند.


2-شرکت های خوب معمولا برای انجام معاملات و خرید و فروش با دقت بالا عمل میکنند و برنامه ریزی برای انجام معاملات تجاری خود دارند. معاملات یکی از بخش های مهم در هر تجارتی است که درآمد زایی و گسترش برند را نیز شامل میشود و بهترین شرکت ها همیشه از بهترین فرصت ها برای معاملات سود آور استفاده میکنند.


3-سرمایه گذاری یکی دیگر از ویژگی هایی است که شرکت های خوب از آن برای گسترش تجارت خود استفاده میکنند در واقع با استفاده از سرمایه گذاری و مشارکت در فعالیتهای تجاری شرکت ها سعی میکنند که سود آوری بیشتر و گسترش کاری بیشتری داشته باشند.


4-شرکت های بزرگ هرگز از ایده های کاری دور نمیشوند آنها به دنبال استفاده از ایده های کاری برای به وجود آوردن تغییر و تحول هستند. اغلب شرکت های موفق سعی میکنند که از ایده هایی که تیم کاری در اختیار آنها قرار میدهد استقبال کنند.


5-شرکت های خوب نهایت تلاش خود را برای حفظ مشتریان انجام میدهند و تلاش شان این است که مشتریان بیشتری را به خود جذب کنند و البته در این راه از روشهای مختلفی مثل افزایش کیفیت خدمات و محصولات نیز استفاده میکنند. تمام برنامه ریزی های یک شرکت برای حفظ مشتریان در جهت افزایش میزان رضایت آنها است.


6-شرکت های بزرگ اهداف طولانی مدت دارند آنها از ایده های کارآفرینانی برای توسعه و پیشرفت تجارت خود استفاده میکنند با هدف گستردگی نیروی کاری را افزایش داده و اشتغال زایی میکنند. آنها برای رسیدن به اهداف بلند مدت از اهداف کوچکتر شروع میکنند تا موفقیت های بزرگتری را بدست بیاورند.


7-شرکت های موفق چشم اندازهای بزرگتری برای آینده دارند بیشتر از همه دید آنها نسبت به کار و آینده ی کاری وسیع است بنابراین برای رسیدن به موفقیت تلاش میکنند.


8-یکی دیگر از ویژگی های شرکت های خوب ایجاد تغییر و تحول است چه در کار و چه در محصولات شرکت ها میتوانند با ارئه محصول و یا خدماتی متفاوت به جذب بیشتر مخاطبان کمک کنند.


9-شرکت های بزرگ به صورت مستقل عمل میکنند آنها از یک تیم بسیار کارآمد برای انجام فعالیتها برخوردارند که این تیم ارزش های یک تجارت را بیشتر میکند چون هر چقدر که تیم کاری موفقی داشته باشیم موفقیت کل برند نیز بیشتر خواهد بود.


10-شرکت های خوب اولویت را مخاطبان و مشتریان خود میدانند بنابراین تمام تلاش آنها در جهت جذب بیشتر مشتریان است چه از طریق تبلیغات، بازاریابی و... به ارائه بهترین خدمات میپردازند. چون اولویت اصلی شرکت های خوب مشتریان هستند بنابراین بیشتر به نیازها و خواسته های آنها توجه میکنند.

  • ۹۸/۰۷/۱۴
  • عباس کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی