صنعت وتجارت

چطور مردی اقتصاد دان شویم

صنعت وتجارت

چطور مردی اقتصاد دان شویم

چه کسانی دردنیای اقتصاد موفق هستند

  • ۰
  • ۰

چگونه یک شرکت مشتری مدار داشته باشیم و مشتری خود را تکریم نماییم

چالش های پیش روی بسیاری از کسب و امروز بیشتر از همیشه. همیشه رو به افزایش انتظارات مشتری، تشدید رقابت (که از بیشتر در صحرا)، شفافیت بیشتر، کاهش اعتماد و وفاداری مشتری


پیگیری در استراتژی بازاریابی

، سرعت افزایش یافته و اثرات چشمگیر تغییر، به ذکر فشردن بر منابع و حاشیه نیست: این تنها برخی از مسائل رهبران کسب و کار امروز به ما بگویید آنها روبرو هستند.

 

در بسیاری از بخش های بازار، یک فراوانی از تامین کننده وجود دارد. پس از آن کسب و کار است که ارائه تجربه مشتری قابل توجه است که موفق است. این جهان که در آن مشتریان قرار دادن موانع بیشتری برای جلوگیری کسب و کار حمله به فضای خود، که در آن مردم سوال خیلی، خیلی بیشتر و اعتماد سخت تر و سخت را به نفع خود و توسعه است. انتظارات مشتری در حال افزایش است در همه زمان ها: آنها آن را می خواهم چگونه آن را می خواهید، زمانی که آنها آن را می خواهم، و آنها آن را می خواهم!

 

کسب و کار موفق آنهایی که موفق به ایجاد یک مشتری در سراسر همه چیز انجام می دهند. ما آنها را کسب و ۳D پاسخ چرا که آنها، به طرز چشمگیری و آشکارا مختلف از رقبای خود. کسب و ۳D نه تنها دیدار با انتظارات مشتری، آنها را بیش از و ایجاد مشتریان خوشحال. چه چیزی بیشتر، این است یکی کردن نیست: آنها قادر به انجام این کار به طور مداوم، این است که چگونه آنها ایجاد وفاداری و حتی از خود گذشتگی است.

 

پس چگونه می تواند مشتریان خوشحال و اختصاص داده شده ایجاد می کنید؟ هیچ پاسخ جادویی وجود دارد، اما در اینجا ۱۰ چیزهایی که می بینیم آنها را انجام مداوم است که آنها را کمک می کند تا هستند.

 

داشتن یک شرکت و کسب و کار چند بعدی:

 

۱٫ سرعت: سرعت خود را از پاسخ به سوالات، درخواست ها و شکایات مداوم تعجب مشتریان خود (در یک راه خوب، بدیهی است).

 

۲٫ بسیار آسان است: این بدان معناست که آسان به خرید از و آسان برای انجام کسب و کار با، هر دو آنلاین و آفلاین. این فقط در پایان خرید و فروش کسب و کار نیست، آن را در همه جا، حتی در بخش حساب.

 

۳٫انتظارات

 

۴٫ آن را به طور مداوم: با بیش از انتظارات مشتریان خود آنها بالا بردن نوار (که چیز خوبی است!). بنابراین آنها به طور مداوم کار برای ارائه در برابر کسانی که انتظارات مطرح و بالا بردن آنها.

 

۵٫ مقابله با ناامیدی: همه چیز به اشتباه در تمام کسب و کار (حتی آنهایی که ۳D)، به طوری که آنها فعالانه و به طور مداوم نقطه و مقابله با ناامیدی مشتری می باشد.

 

آیا تا به حال یک وضعیت که در آن مشتری است خوشحال در مورد چیزی نبوده است، اما راه شما را با ناامیدی خود را پرداخته ام در واقع آنها را دلخوشیها؟ این چیزی است که این در مورد: در واقع معیار واقعی قدرت روابط شما را با مشتریان خود را داشته است که چگونه یک ظرف غذا بزرگ شما می توانید و هنوز هم آنها را نگه دارید. (من دفاع نمی آزمایش این توسط راه!)

 

۶٫ توانمندسازی مردم خود: شرکت ها چند بعدی تشویق و توانمند سازی مردم خود را به طور خود به خود عمل می کنند و ابتکار عمل را به فراتر از انتظارات مشتریان خود را.

 

هشدار سلامتی: توانمندسازی است نه فقط یکی از آن مدیریت صحبت واژه ها میپردازیم، اما آن را به مردم اجازه و قدرت به ارائه تجارب مشتریان برجسته. به عنوان مثال، هر عضو از کارکنان در هتل ریتز کارلتون قدرت به صرف تا ۲۰۰۰ $ برای حل و فصل مشکل مشتری در صورت نیاز بدون گرفتن ثبت کردن از یک مدیر است.

 

۷٫ تجهیز مردم خود: همچنین کسب و کار ۳D ‘اقتدار’ اطمینان حاصل شود که مردم خود را با نگرش ها، مهارت ها، و ابزار برای انجام کار مجهز شده است. آنها را آموزش، آنها را حمایت می کنند، و آنها را تشویق و کمک به آنها برای بهتر شود. بررسی کنید که چگونه خطوط هوایی جنوب غربی انجام این کار.

 

۸٫ نقطه و حذف انسداد: آنها فعالانه بررسی مشتری خود را لمسی نقاط و از بین بردن انسداد که تجربه مشتری خواهند شد. ما آن را ایستاده در صف خود را رو کند. هنگامی که زمان گذشته شما زنگ زد بود تا کسب و کار خود را، بازدید و وب سایت خود را به عنوان یک مشتری تست شده، و یا حتی به خود را از دفتر و یا پاسخ تلفن پیام گوش؟ در اینجا یک ابزار ساده است برای کمک به شما انجام دهد.

 

۹٫ قهرمان قهرمانان مشتری خود را: در ۳D کسب و کار، مردم به رسمیت شناخته شده و پاداش برای بیش از انتظارات مشتری نه تنها برای رسیدن به اهداف فروش. آنها این کار را تنها به مشتری خط مقدم مواجهه با کارکنان را محدود نمی کند، اما شامل و همه در کسب و کار را تشویق کنند. این مورد به رسمیت شناختن مشتریان داخلی و سهم که هر فردی می تواند و تاثیر بر مشتریان است.

 

۱۰٫ قراردادن مشتری تفکر در هر سطح: در سال های اولیه آمازون، جف بزوس به یک صندلی خالی به جلسات را به نمایندگی از مهم ترین فرد در اتاق، مشتری می باشد.

 

برای یک کسب و کار ۳D، مشتریان بخشی جدایی ناپذیر از همه چیز انجام می دهند و در دستور کار در تمام ارتباطات، جلسات تیم داخلی و بحث. آنها از نمونه های بزرگ برجسته، آنها به اشتراک گذاشتن نظرات مشتریان، آنها حل و ایده های مسئله را تشویق به بهبود تجربه مشتری – و آنها انجام آن است.

 

بنابراین، چگونه می توانم شما را اندازه گیری تا در برابر این ۱۰ چیز؟ مردم خود را چه فکر می کنم؟ مهمتر از آن، چه چیزی مشتریان خود را فکر می کنم؟ چرا آنها را بخواهید نه؟ این چیزی است که کسب و کارهای ۳D انجام دهید!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی